התחברות
הרשמה
יש לי תחתונים שהם נראים משולש אבל ששמים אותם זה נראה קצת כמו בוקסר, לא לגמרי, רואים שזה לא ממש בוקסר. הם נקראים בוקסר?
31 באוקטובר 2013, 13:37
תחתונים
הלבשה תחתונה
תחתוני בוקסר
תשובה אחת
לא נראה לי.. בוקסר זה בוקסר..
ד
דובון אכפת לי (החסום)
באותו הנושא:
כמה זה מטריד מ1 עד 10 שילד אמר לי שהוא לובש תחתונים משולשים..?0:0
למה יש אצלי בכיתה (ט) הרבה בנים שעוד לובשים תחתונים משולשים ולא בוקסרים? זה לא תינוקי מידי כבר לגיל כזה..
בנים אם תדעו שחבר שלכם טוב שלכם לובש תחתונים משולשים תצחקו עליו? ובנות אם הקראש לובש תחתונים ולא בוקסרים ירד לכם ממנו?
בנות היה מפריע לכם אם הייתם יודעות שחבר שלכם בכיתה ט לובש תחתונים משולשים ולא בוקסר?
למה יש אצלי בכיתה (ט) הרבה בנים שעוד לובשים תחתונים משולשים ולא בוקסרים? זה לא תינוקי מידי כבר לגיל כזה?
אם משולש 1 דומה למשולש 2, ומשולש 2 דומה למשולש 3, משולש 3 דומה למשולש 1?
איזה צבע תחתונים אתם לובשים עכשיו? גם בנים וגם בנות. ואיזה סוג משולש או בוקסר?
למה יש בנים בכיתה ח או ט שעוד לובשים תחתונים משולשים ולא רק בוקסרים? תחתונים משולשים זה לא
בנים מה יש לכם יותר בוקסרים או תחתונים משולשים וכמה? וזה של מותגים או סתם תחתונים מהשוק
מה ההבדל בין תחתונים משולשים (אצל בנים) לבוקסר? ולמה תמיד בנים בכיתה צוחקים על הילדים שבאים עם תחתונים משולשים?
בנים תחתונים משולשים של מותג כמו קלווין קליין זה בסדר שבן ילבש כיתה ח? ומה אתם מעדיפים בוקסר או תחתונים משולשים ולמה