3 תשובות
צחוקים זה קרה גם לי! ואל תרגישי רע עם עצמך, תעשי מה שעושה לך טוב ואם את לא מרגישה שלמה עם מה שעשית תסגרי את זה כמו שצריך ותדברי עם אותו בחור על זה, ושזה לא יקרה עוד פעם. חוץ מזה שאת לא חייבת לאקס שלך כלום. באמת אל תייסרי את עצמך, הכל בסדר
שואל השאלה:
אני והאקס שלי ביחסים ממש טובים וגם עם חבר שלו ואנחנו יוצאים בערבים ביחד.. הייתי ממש רוצה איתו משהו אבל אני יודעת שזה בחיים לא יהיה
אני והאקס שלי ביחסים ממש טובים וגם עם חבר שלו ואנחנו יוצאים בערבים ביחד.. הייתי ממש רוצה איתו משהו אבל אני יודעת שזה בחיים לא יהיה
אנונימי
זה קצת מפחיד זה אחד לאחד אותו מקרה שלי חחח, ושמעי הכל יכול להשתנות בעיקר אם הכל ברוח טובה ושמרתם על קשר טוב, אני כבר ראיתי זוגות שהתחלפו ככה בתוך חבורה וכשעושים הכל בקטע טוב אף אחד לא ינטור טינה:)
באותו הנושא: