5 תשובות
תשמעי אם עכשיו את תבריזי
את תרצי עוד ועוד
זה יהיה בשבילך כמו התמכרות
ואחר כך כל הזמן יגידו שאת לא באה וכל זה
עדיף ללכת לשבת להקשיב ואז ללכת הביתה לישון
את תרצי עוד ועוד
זה יהיה בשבילך כמו התמכרות
ואחר כך כל הזמן יגידו שאת לא באה וכל זה
עדיף ללכת לשבת להקשיב ואז ללכת הביתה לישון
בדיוק בגלל שאת מתה להבריז לכי לבית ספר ואזתגידי אני כבר מה אני לא אכנס..
לא משנה, אני כבר בבית ספר...
עכשיו כולם יגידו לך " תלכי לבית ספר זה חשוב בלהלבהלבה "
מכירה את ההרגשה, פשוט תבריזי כי אחר כך בבית ספר תיהי עם תחושה שבא לך להבריז וזה יעשה לך רע
פשוט תדאגי שזה לא יקרה הרבה אוקי?
תאמיני לי שלא בא לך להישאר שנה:\
מכירה את ההרגשה, פשוט תבריזי כי אחר כך בבית ספר תיהי עם תחושה שבא לך להבריז וזה יעשה לך רע
פשוט תדאגי שזה לא יקרה הרבה אוקי?
תאמיני לי שלא בא לך להישאר שנה:\
אל תבריזי
באותו הנושא: