3 תשובות
אז אתה תצחק על הצחוק שלהם כי הוא חלש!
חחח תצחק כמה שבא לך זה בריא לצחוק!
יש כל כך הרבה סוגים של צחוק אצל בני אדם.. זה כל היופי:) זה שאתה צוחק חזק זה אחלה- אני לא חושבת שהחברים שלך באמת לועגים על הצחוק שלך אלא נהנים ממנו וקשה להם לפרגן על זה
באותו הנושא: