6 תשובות
לא ממש..
37.6 זה חום נורמלי של הגוף.
לא, אין לך חום.
לא, אין לך חום.
טיפה. כן.36 זה הרגיל
כן, זה לא חום גבוה זה ממש בקטנה אבל זה חום
זה החום הנורמלי של הגוף
זה לא חום
זה לא חום
כן