2 תשובות
לא מומלץ, השיער יקבל את הצורה של הקוקו וחבל את תהרסי את ההחלקה, מניסיון!
אני מתבאסת שעשיתי אתזה כי חשבתי שזה יהיה לי החלקה לתמיד ואנרתי אתזה לספרית והיא המשיכה לעשות ולא עצרה.. וצריך להישאר עים זה 5 ימים.. ואחרי מקלחת לייבש עים פן
באותו הנושא: