3 תשובות
אני אף פעם לא עושה הבדל בין עדות או כל דבר אחר, אז כן
"אוקראינית" אפשר לחשוב שאת נגע... סה"כ עדה...
אנונימי
שואל השאלה:
אאהה אתה לא תאמין כמה שונאים רוסים או אוקראינים בסביבה שאני נמצאת בה. אז זה כבר מוגזם
אאהה אתה לא תאמין כמה שונאים רוסים או אוקראינים בסביבה שאני נמצאת בה. אז זה כבר מוגזם