2 תשובות
היום הרפואה יותר טובה מפעם, לטוב ולרע
פעם לא היו שיטות ומכשירים מאריכי חיים
שימי לב איך גיל הפנסיה עולה מידי פעם: הן מסיבה כלכלית והו כי אנשים מרגישים שהם עדיין יכולים לתרום
פעם אנשים היו נפטרים בגיל 50-60 והיו אומרים עליהם "נפטרו בשיבה טובה"
היום - 50-60 אומרים עליהם "הוא היה צעיר יחסית"
גם כשבני 80 נפטרים (אם כוחם עוד היה במותנם) - הרבה אומרים עליהם "הוא היה פעיל, הוא עשה פה... עשה שם... היה פעיל חברתית" (לדוגמה: הנשיא פרס שמעון)
כיום בשמירה על גופנו ועל נפשנו - ניתן לעשות הרבה דברים גם בגיל המבוגר (וכמו שסבתא שלי עליה השלום הייתה אומרת: "אני יודעת את הגיל שלי רק בגלל שיש לי תעודת זהות")
פעם לא היו שיטות ומכשירים מאריכי חיים
שימי לב איך גיל הפנסיה עולה מידי פעם: הן מסיבה כלכלית והו כי אנשים מרגישים שהם עדיין יכולים לתרום
פעם אנשים היו נפטרים בגיל 50-60 והיו אומרים עליהם "נפטרו בשיבה טובה"
היום - 50-60 אומרים עליהם "הוא היה צעיר יחסית"
גם כשבני 80 נפטרים (אם כוחם עוד היה במותנם) - הרבה אומרים עליהם "הוא היה פעיל, הוא עשה פה... עשה שם... היה פעיל חברתית" (לדוגמה: הנשיא פרס שמעון)
כיום בשמירה על גופנו ועל נפשנו - ניתן לעשות הרבה דברים גם בגיל המבוגר (וכמו שסבתא שלי עליה השלום הייתה אומרת: "אני יודעת את הגיל שלי רק בגלל שיש לי תעודת זהות")
תהליך ההתבגרות (בעע) התכוונן עם תוחלת החיים שעלתה.
תחשוב על זה שפעם, מזמן-מזמן, כשאנשים היו מתים בגיל 50, אז משבר אמצע החיים הופיע בגיל 25
תחשוב על זה שפעם, מזמן-מזמן, כשאנשים היו מתים בגיל 50, אז משבר אמצע החיים הופיע בגיל 25
באותו הנושא: