14 תשובות
כןן חחח חחח חחח חחח חחח חחח חחח
אנונימית
חחח לא..
אני בטוחה שאף אחד לא חשב דבר כזה. כי אני לא יפה: (
אנונימית
פעם חשבתי וקיוויתי
ומבלי שידעתי היה לי אחד כזה... עוד בשניה הראשונה שראה אותי:/
ומבלי שידעתי היה לי אחד כזה... עוד בשניה הראשונה שראה אותי:/
אני חשבתי יותר בכיוון של "וואו איזה מוזרה היא:/"
כי אני סוג של עושה פדיחות ורוקדת ברחובות:/
כי אני סוג של עושה פדיחות ורוקדת ברחובות:/
לא, אף אחד לא שם אליי בגלל שאני יותר מידיי שקטה
חחח כן
חח כן:)
לאא...
אני יודעת בוודאות רק על האקס שלי שלפני שנהיינו ביחד הוא לא הוריד ממני את העיניים והוא גם אמר את זה לדודה ולאמא שלי.. ועוד כמה בנים אבל רק הוא מעניין אותי ^^
קיוויתי..:-)
בגלל שיש לי מראה שונה וקצת אקזוטי (הרבה חושבים שאני ברזילאית או אפריקאית) אני מושכת את העין לפעמים (בעיקר כשאני מתאפרת). קרה לי יותר מפעם אחת שעצרו אותי והחמיאו לי על איך שאני נראית... זה פשוט טעם של אנשים, בדיוק כמו שהרבה אנשים אחרים חושבים שהמראה שלי ממש לא יפה
ברור שלא.
זה בחיים לא קרה, זה לא קורה, וזה גם לא יקרא: )
זה בחיים לא קרה, זה לא קורה, וזה גם לא יקרא: )
אנונימי
באותו הנושא: