2 תשובות
אני הכי אמיתי איתך, כלום!

למה?
כי אחרי זה אני לא יהיה חייב לקנות לה כלום! הכי טוב
תלוי במה שהוא אוהב. תנסי לקנות משהו שאת יודעת שהוא רוצה או שהוא ישתמש בו.
אני חושב שכל עוד תקני לו משהו מהלב, זה מה משנה ממש מה זה.
בהצלחה!
HHH