4 תשובות
יש ילדה מהיישוב שלי שעשתה לעצמה חור שני עם מחט, בואי נגיד ששתי אוזניים קצת קשה היה להגיד שיש לה.. עדיף לשלם 30 שקל ולעשות בחנות נורמאלית.
מה אפשרי? לשים עגיל חישוק? כן! גם לי יש... רק שאני עשיתי עם אקדח ולא עם מחט אבל זה לא כל כך משנה נראה לי מקווה שעזרתי:)
צ.
עגיל במחט זה אחד הכואבים, אני אומרת את זה בתור אחת שעשתה עגיל באף איזה 4 פעמים ( כי נסתם לי חח )
אני אומרת שתעשי עם אקדח, אבל איך שבא לך (:
וכן זה אפשרי, רק אל תורידי ת'עגיל לשנייה! זה יסתם לך, עגיל באף נסתם ממש מהר..
שואל השאלה:
אני מתכוונת שכאילו העגיל הראשון שאני ישים הוא יהיה חישוק ולא צמוד?
וכנראה לא הסברתי את עצמי מספיק טוב אני לא מתכוונת לעשות עגיל בעצמי אני הולכת לחנות מקצועית..
באותו הנושא: