4 תשובות
למחוק ת'אפסטור.. ^_^
אני גם עשיתי את זה.. תסנני שם אנשים ואז לא יכתבו וזה לא יודעת.. תמחקי אותם
שואל השאלה:
הלוואי שיכולתי לא להוריד -,-
לא להוריד? חחח