9 תשובות
אמא שלי התחפשה גם בגיל 40.. אז? אין גיל לדדברים האלה
להתחפש זאת מסורת
גם יב' מתחפשים.
גם יב' מתחפשים.
בעיניי מי שלא מתחפש ילדותי!
לדעתי זה בסדר להתחפש בכיתה י' וזה לא ילדותי.. (:
ממש לא ילדותי זה נחמד ^^
ומי שלא מתחפש מנסה לצאת כאילו שהוא גדול וזה פשוט לא מגניב חח
ומי שלא מתחפש מנסה לצאת כאילו שהוא גדול וזה פשוט לא מגניב חח
בטח שזה בסדר אפילו המורות והמורים מתחפשים
למה לא... זה הכי כייף
זה בסדר. אפשר אפילו רק מסכה.
זה בסדר.
באותו הנושא: