10 תשובות
אל תתביישי, זה קורה לכל אחת ותאמיני לי שלדעתי חזייה הרבה יותר נוחה מגוזייה, תבקשי ממנה ותלכו ביחד ביום ראשון, בהצלחה
שואל השאלה:
תודה רבה!:)
תודה רבה!:)
אנונימי
אין מה להתבייש זה טבעי לגמרי.
ממי את מתביישת? מבנות? שגם הן לובשות?
מבנים? שבכלל לא אכפת להם?
את מעדיפה שיראו לך את הסימנים של הפטמות?
אני ממליצה לך להתחיל ללבוש ולהתרגל d:
ממי את מתביישת? מבנות? שגם הן לובשות?
מבנים? שבכלל לא אכפת להם?
את מעדיפה שיראו לך את הסימנים של הפטמות?
אני ממליצה לך להתחיל ללבוש ולהתרגל d:
אסור לך להתבייש, חזייה נוחה זה אחד הדברים הכי חשובים בהרגשה שלך, במראה שלך ובעמידה שלך (כלומר ביציבה) תגידי לאמא שלך ואני בטוחה שהיא נורא תתרגש ואפילו תציע שתלכו מחר יחד.
בעניין של ללכת לבית ספר עם חזיות ואיך המרגש אני לא יכול לעזור לך חחח, אבל בקטע של ללכת לקנות את לא חייבת ללכת עם אימא שלך. אפשר עם איזו חברת ילדות או אפילו ילדה מביה"ס.
תמיד עדיף ללכת עם אמא.
בטח שללכת עם אמא ולא עם חברות. בחזיה הראשונה היא מאוד חשובה.. ולטמא יש ניסיון שלחברות אין
שואל השאלה:
צודקים אמא תעזור לי בזה תודה רבה שאתם עוזרים לי חולה עליכם
צודקים אמא תעזור לי בזה תודה רבה שאתם עוזרים לי חולה עליכם
אנונימי
לדעתי זה מביך ללכת בגיל הזה בלי חזיות...
שואל השאלה:
תודה רבה אמרתי לאמא שלי והיא קנתה לי היום חזיות חולה עליכםם.
תודה רבה אמרתי לאמא שלי והיא קנתה לי היום חזיות חולה עליכםם.
אנונימי
באותו הנושא: