התחברות
הרשמה
בנים, למה אתם מסובכים כל כך?!
19 באוקטובר 2013, 00:12
בנים
בני נוער
4 תשובות
למה באמת?!
.MAAYAN.
אנחנו? חחח
x
x41day
חח מה קשה להבין בבנים?
אנחנו המסובכות פה..!
ת
תסתמו כולם
אפשר להגיד אותו דבר על בנות ;)
פ
פה בשביל לעזור(: