התחברות הרשמה

כדאי לנסות או שזה חרטא? - קישור מצורף

18 באוקטובר 2013, 14:29
איזה לקנותאיזה לבחורמידעכתיבהסקרים    
5 תשובות
502 bad gateway לא עובד הקישור..
I
It's wonderful day for pie
חרטא.
א
אני ארביץ לך עם דג
חרטא
ב
בלונדי^_^
חרטא
י
ילדה חמודה :)
לא צריך חיחי
תבוא לביתי ונביא לך קלבסקה
סבטלנה היפיפיה
באותו הנושא:
אני לא מוצא בנות בגילאי 18-24, כדאי לי לנסות להתחיל עם בנות 14-17?
כדאי לי לנסות להתקבל ליאסא?
כדאי לי לנסות לשתות? בת 16..
אני יוצא הולך להסתובב ביום שבת עם מישהי, וכנראה שנהייה לבד, כדאי לי לנסות לנשק אותה?
האם כדאי לי לשים טמפון בת 13 ואת האמת אני ממש, מפחדת לנסות האם כדאי.?
כדאי לי לנסות ללכת לפסיכולוג?
כדאי לי לנסות להדביק ציפורניים מסקארה?
אין לי אף אחד בבית, אני רוצה לנסות לשים טמפון, כדאי?
איך הקולה החדשה של שופרסל? כדאי לנסות?
אני רוצה לנסות את עצמי באקס פקטור כדאי לי?
כדאי לנסות? אני אעשה פעם בשבועיים, שבוע