4 תשובות
אוי ואבוי. לא זה לא בסדר
זה נעים לו כי זה מגרה אותו. אם זה בסדר או לא את צריכה להחליט, אם את לא מרגישה עם טוב דברי איתו על זה.
לא! זה ממש לא בסדר!
בלי שאת תשימי לב זה יגיע למקום רחוק יותר! אני מציעה לך לעצור אז זה מיד! אני לא אומרת שתיפרדי ממנו אבל תדברי איתו על זה תגידי שזה לא נעים או דברים בסגנון אבל באמת שזה לא בסדר ואני לא מגזימה
בלי שאת תשימי לב זה יגיע למקום רחוק יותר! אני מציעה לך לעצור אז זה מיד! אני לא אומרת שתיפרדי ממנו אבל תדברי איתו על זה תגידי שזה לא נעים או דברים בסגנון אבל באמת שזה לא בסדר ואני לא מגזימה
אם זה מציק לך למה את יושבת עליו?
אם את יושבת עליו זה נורמלי לגמרי שהוא...
אם את יושבת עליו זה נורמלי לגמרי שהוא...
באותו הנושא: