6 תשובות
חח לוקח לי משבע עד בערך שמונה.. כע לצערי אני מאחרת
חחח לי משש עד שבע
בתקופה שאני הייתי תלמידה לקח לי חצי שעה d:
חח לא לי זה בערך משש וחצי עד שבע וחצי
זריזה, לא לוקח לך הרבה זמן (:
לי זה לוקח שעתיים (משש וחצי עד שמונה וחצי)
את האמת לי לוקח הרבה זמן, אבל זה כי אני כמה מאוחר אז אני עושה את זה בלחץ.. הלוואי היה לי את הזמן הזה להתארגן (: