התחברות הרשמה

1.90 בן 17, הגובה מתאים לגיל שלי, או שהיה מתאים להיות יותר נמוך?

15 באוקטובר 2013, 16:06
גביההמשקלגדילהגובהBMI    
5 תשובות
זה מושלם
♥
♥smile-because you can
לדעתי זה גובה מושלם!
ק
קפה באימונים, נס בקרב
זה אחלה גובה
אנונימית
וואו גבוהה
D
Daniel1582
חח אמאלה אתה גובה o_o
ל
לינוי ^__^
באותו הנושא:
מאיזה גיל לדעתכם מתאים לראות את הסרט 50 גוונים של אפור?
מטומטמת זה מתאים לגיל 14?
באיזה גיל מתאים לעשות בניית ציפורניים אני בת 14 וחצי..
באיזה גיל נראה לכם מתאים שחברה שלי תבוא לישון אצלי ואני אצלה?
הרץ במבוך מתאים לגיל 13?
משחקי חובה מתאים לגיל 12?
מתאים לכן גבר שהגובה שלו הוא 1.82-1.83?
משחקי הכס זה מתאים לגיל 15?
בנים בנות, מה לדעתכן הגובה הכי מתאים ויפה לבת בגיל 14?
איך הסרט סבא בהפרעה? לאיזה גיל הוא מתאים?
לאיזה גילאים מתאים התוכנית בובספוג?