2 תשובות
שואל השאלה:
ואי תודה רבה רבה זה פתח לי את האייפון מלך אתה!
ואי תודה רבה רבה זה פתח לי את האייפון מלך אתה!
תלחצי על כפתור הבית וכפתור הנעילה יחד
למשך 10 שניות
למשך 10 שניות
באותו הנושא: