15 תשובות
עם *
ובכלל לא!
ובכלל לא!
לא.. זה נורמלי לגמרי
לא, לכל בן אדם שני יש היום
ממש לא
בכלל לא!
אחר כך עוד תתגאי על איזה שיניים מושלמות יש לך
אחר כך עוד תתגאי על איזה שיניים מושלמות יש לך
עם*
ולי יש גשר, בנובמבר שנה.. שום פדיחה, כמעט לכל הבני נוער של היום, יש או היה גשר.. זה הזמן.
ולי יש גשר, בנובמבר שנה.. שום פדיחה, כמעט לכל הבני נוער של היום, יש או היה גשר.. זה הזמן.
חחח ממש ממש לא... אני עם גשר כבר שנה.. באיזשהו שלב זה פשוט יהפך להיות חלק ממך.. יש לי חברה שהורידו לה אותו לפני 3 ימים והיא לא רצתה שיורידו לה חח זה נהפך להיות חלק ממנה והיא מרגישה עכשיו לא יפה בלי זה..
מה פתאום.
כיום זה כל כך מקובל ונפוץ.
אני מכירה בנות שאין להן והן רוצות, אפילו כאלה שלא צריכות ורוצות.
כיום זה כל כך מקובל ונפוץ.
אני מכירה בנות שאין להן והן רוצות, אפילו כאלה שלא צריכות ורוצות.
חחח האנונימי מעליי הרגת אותי
שמעי וזה ממש לא פאדיחה, לדעתי דווקא חמוד על אנשים אפילו.
שמעי וזה ממש לא פאדיחה, לדעתי דווקא חמוד על אנשים אפילו.
לא. זה נראה לך מביך קצת, אבל באמת היום לכל אחד כמעט יש גשר.
ובהתחלה את פתאום תתחילי לשים לב שלמלא אנשים יש גשר...
ובהתחלה את פתאום תתחילי לשים לב שלמלא אנשים יש גשר...
לא, היום זה באופנה כבר ;)
בהתחלה זה קצת מפדח כי לוקח זמן עד שמתרגלים לדיבור ויהיה לך ס וש אבל בסוף מתרגלי ויש אנשים שזה ממש מחמיא להם.
לא, זה ממש יפה
לא (:
פאדיחות להיות עם שינים בחוץ.
השיניים אחרי גשר מושלמות שווה כל שניה!
השיניים אחרי גשר מושלמות שווה כל שניה!
באותו הנושא: