8 תשובות
הורים אף פעם לא רוצים להעליב כי הם אוהבים את הילדים שלהם, אולי הם צוחקים על משהו ואז הילדים לוקחים את זה בתור העלבה..
לקחו את הממתקים והחביאו בארון כדי שאני לא אוכל מהם
אנונימי
חחח קראו לי מפגר ברצינות אבל זה לא כל כך משנה לי
עדיף לטובת כולם פה שאני לא אכתוב את זה..
שהם חושבים שאני אשמה בכל דבר, שאני טיפשה, חסרת אחריות
להמשיך?
אנונימית ש♥ פיודיפאי
שהיא אמרה לי בפנים שאי אפשר לסמוך עלי. זה נורא העליב אותי אבל אחרי כמה זמן התעשתתי והתחלתי לקחת יותר אחריות
שאבא שלי קרא לי "פרה" וצחק
שהרביצו..
אמרו לי שאני אוכלת הרבה ושאני: נבלה, אפס, מפגרת, מטומטמת, מעצבנת וכולי וכולי: (
אנונימית