התחברות
הרשמה
התפטרתי מהעבודה בגלל ריב עם האחראי, אני עובד שנתיים מגיע לי פיצויים?
10 באוקטובר 2013, 17:09
פיצויים
דיני עבודה
פיצויי פיטורין
פיטורין
עבודה
תשובה אחת
כן בטח מגיע לך
אנונימי
באותו הנושא:
פיטרו אותי אתמול מהעבודה לדעתי בגלל סיבה ממש מטומטמת
עשיתי בשכל? התפטרתי מהעבודה
התפטרתי מהעבודה ב"טעות" ואני רוצה לחזור, מה לעשות?
התפטרתי מהעבודה בחודש ה8 עבדתי לפחות 3 שבועות והמנהל צריך להביא לי את המשכורת נכון?
למה אומרים שהיטלר הוא האחראי לשואה?
להיעדר מהעבודה בגלל מחזור - האם מחזור זו סיבה מוצדקת להיעדרות מהעבודה כ"מחלה"?
בוקר טוב! אני התפטרתי מהעבודה שלי האם אני מקבלת בכל זאת פיצויים?
פאדיחה לשאול את האחראי במסעדה שאני ממלצרת בה אם מקבלים כסף גם על התלמדות?
לחזור למקום עבודה שעזבתי - לאחרונה התפטרתי מהעבודה, אחרי שלושה חודשי חופש רציתי לחזור וגם המעסיק רוצה, אך טוען שבגלל שלא עברו 6 חודשים אסור. האם אפשרי להמשיך לעבוד שם? האם ניתן לחתום על טופס ויתור מסוים על מנת שאוכל להתחיל לעבוד שם שוב?
במה ילדה בת 12 יכולה לעבוד בחופש הגדול? טובה במחשבים, בלימודים, אחראית מאוד, יש לי הרבה זמן פנוי
התפטרתי ממלצרות באולם אירועים אחרי אירוע אחד, אני צריכה לדרוש משכורת?