2 תשובות
תצאי בכל הכח, חבל להפסיד!
עצה שלי?
למה מי הן שיהרסו לך תאירוע? תהיי בראש של: "יאללה, שהם יסתדרו איתי ולא אני איתם" ;-)
עצה שלי?
למה מי הן שיהרסו לך תאירוע? תהיי בראש של: "יאללה, שהם יסתדרו איתי ולא אני איתם" ;-)
אני לא יצאתי. וממה שסיפרו לי מה עשו להם שם..
זה בכלל לא דומה למה שבאמת קורה בצבא.
חוץ מזה תהני כל עוד לא התגייסת.. אל תנסי להבין מה זה לפני הגיוס..
זה בכלל לא דומה למה שבאמת קורה בצבא.
חוץ מזה תהני כל עוד לא התגייסת.. אל תנסי להבין מה זה לפני הגיוס..
באותו הנושא: