3 תשובות
היי, אם את יודעת שלא יצא ממנו כלום, את חייבת לעזור לעצמך, ולהתקדם בחיים, חבל לך להיתקע על דבר שלא יצא ממנו כלום. בהצלחה רבה לך.
תתחילי איתו
תכירי לו את עצמך
את יכולה לנסות להיות ישירה.. להגיד לו את האמת
תכירי לו את עצמך
את יכולה לנסות להיות ישירה.. להגיד לו את האמת
נו רק חולמת..-אין בזה ממש.. אם אינך מפריעה לעצמך ללמוד ולשמוח ולהתבגר-כמו כולן..
אולי הוא יכיר אותך פעם...
אולי הוא יכיר אותך פעם...