6 תשובות
שואל השאלה:
אבל אני היחידה חוץ מעוד ילדה שאני מכירה לא קיבלנו
אנונימית
זה בסדר...
כן אני למש קיבלתי בתחילת ט' בגיל 15 אז לגיל שלך זה ממש סבבה
אנונימית
גם אני בת 14 (היום) בכיתה ט' ועוד לא קיבלתי..
זה בסדר לגמרי (:
אנונימי
כן זה בסדר
כן עד גיל 16 זה נורמאלי
אנונימי