התחברות הרשמה

יש פה בנות שאוהבות את קייטי פרי ופינק ( אם יש גם בנים אז סבבה )?

6 באוקטובר 2013, 18:43
מפורסמיםסלבריטאים    
3 תשובות
כן אני.:)
פ
פה בשבילך <3
פינק ❤
¾
¾9
אוהבת את שתיהן3>
❤
❤ Grey's Anatomy❤
באותו הנושא:
איך קוראים לבת שאוהבת בנים?
יש בנות שאוהבות בנים חלקים? אני חלק בחזה בבטן ובית שחי.. מה דעתכן בנות?
יש בנות שאוהבות בן שמלקק את הרגליים שלהן?
בנים, בנות שאוהבות ומתעסקות באומנויות לחימה - מוריר לכם או אפילו מוסיף?
קייטי פרי הסתפרה לשיער קצר (כמו של בנים)?!?
בנות מה אתן חושבות על הבושם פינק שוגר?