5 תשובות
איכסה יא שרמוטהה
לגיטימי.. יש מבוכה.. תבררי מעצמך מה את רוצה ממנו ואם הוא חשוב לחיים שלך תתגברו על זה ואם לא אז לא
פעם הבא לא להתנהג כמו זונה...?
אני במקומך לא הייתי מסתכלת לכיוון שלו
הייתי מנסה לשכוח מזה לגמרי!
הייתי מנסה לשכוח מזה לגמרי!
גם אני מתמזמזת עם ידידים, פשוט מתעלמים מזה אחר כך חחח
אנונימי
באותו הנושא: