7 תשובות
כן למה לא:)
כן, אבל תשתמשי גם באחד מהמילים כמו נסיכה שלי או משהו כזה..
ברור:)
אני פשוט הייתי עושה תיוג של אותו האדם בתגובה, וליד ♥
כן למה לא.. אני שונאת שלא מגיבים לי אחרי שאני רושמת מחמאה חח
כן לגמרי d:
כן וגם את יכולה להוסיף סמיילי
באותו הנושא: