8 תשובות
עדיף 3 ו2
תעשי מה שבכלל, מי כמוני יודעת יש לי באוזן אחת שני הליקסים ושלוש חורים וב אוזן השנייה שתיים.. מה שאת אוהבת! ( (:
שבאלך *
לי גם יש ככה ואליקס ועגיל באוזן זה יפה
ממש לא..
לדעתי מספיק עגיל אחד בכל אוזן:)
לא נסחפת קצת?
כן:)
באותו הנושא: