3 תשובות
זה תלוי בחשיבות של המבחן.
בכללי תמיד עדיף חודש לפני, ככה זוכרים יותר.
תלוי עד כמה גדול המבחן, אם הוא מאוד חשוב תתחילי ללמוד חודש
ואם זה סתם משהו שבקושי יגע לך בציון תלמדי שבוע.