4 תשובות
יש לך בעיה עם האינטרנט אין תעבורה של אינטרנט וזה בעיה של התשתית של הוט.
תוציא את הכבל של החשמל ל30 שניות. ודא שהחיבור הלבן מחובר עד הסוף למודם.
החזר אותו והמתן. אם זה לא חוזר יש בעיה. תרים טלפון.6900* להוט ושיבדקו עוצמות, הם יאפסו אותו וישלחו טכנאי לבדיקת עוצמות בבית ובהתאם יטפלו.
הWIFI מראה עוצמה כי לדעתי זה הזיהוי האחרון שלו ויתכן הוא מזהה עוצמה אבל זה קשור לזה שאופציית WIFI דלוקה (למרות שזה אמור לא לזהות בכלל עוצמה) אבל כאמור אין תעבורה.
איזה נוריות דלוקות לך?
שואל השאלה:
כולן חוץ מהשניים של הטלפון ולפעמיים רק אחד מהם מהבב
אנונימי
אם יש לך טלפון זה אמור אחד מהם להיות קבוע.
בכל אופן יש כנראה בעיה של עוצמות... או ניתוק כלשהו מאצלם מכיר את זה..
תוציא את החוט כמו שאמרתי אם לא.. טלפון להוט...
כי זה לא משהו פתיר למשתמש זה טכנאי הוט.
גם לי זה קרה צריך להזמין טכנאי וכנראה להחליף מודם כי לא נראה לי אפשר לסדר את זה לבד..
באותו הנושא:
אולי תאהב גם את: