5 תשובות
אין לו ממש דעה עצמית...
זה כאילו הוא רואה אנשים שעושים ככה וככה דברים
הוא גם ינסה ויגרר אחריהם...
שהוא אחד שתלוויי באחרים, פאעל לפי אנשים אחרים, אין לו דיעות משל עצמו..
שהוא נגרר ושהוא לא יודע להחליט בשביל עצמו
שאין לו דעה משל עצמו והוא נגרר אחריי אנשים
שהוא לא רגיש, הוא קצת קשה