התמונה ברשיון Creative Commons
4 תשובות
שחיית דולפין
מתקני ספורט בפארקים
שלום לך,
הורדת המשקל בצורה מהירה\חדה מידי הינה מסוכנת וגם לא אפקטיבית.

ספורט (במידה ואת לא בכושר טוב):
את צריכה להזהר עם הספורט, זה יכול להזיק לך אם את לא עושה אותו כמו שצריך או שאת נכנסת אליו מהר מידי.
בגוף יש נימים שמספקים דם למערכות, כאשר עושים ספורט המערכות בגוף צריכות חמצן (שמגיע דרך הדם) ולוקח לגוף זמן לפתח את הנימים האלו, ולכן צריך להתחיל לאט.

דיאטה:
בתור התחלה את צריכה לעשות דיאטה שכוללת ארוחות מלאות ומשביעות בשעות קבועות, ובלי חטיפים בין-לבין.
דיאטת פחמימות מאוד מומלצת אבל היא קשה מנטלית, צריך כח רצון גדול מאוד, דיאטת פחמימות משפיעה על האנרגיות שלנו - ועל מצב הרוח שלנו, ולכן יכולה לגרום לדכאון.


אסור לך לרדת במשקל יותר מידי מהר, המערכת חיסון שלך יכולה לההרס אם את תרדי מהר מידי ואת תתחילי להיות חולה ולהרגיש לא טוב, ולכן חשובה הדרגתיות.

אל תיקחי כדורי הרזיה, ולא צריך מאמנים וכל מיני שיטות הרזייה כאילו או אחרות, מה שאת צריכה זה כוח התמדה שמגיע ממטרה מסויימת שאת צריכה להציב מולך או בעזרת חבר\חברה\משפחה שיעזרו לך וידחפו אותך בתהליך כשתרצי להשבר. ברגע שיש שוטר רע אז יותר קל לשמור ולהחזיק מעמד.

בהצלחה!
MrX
לאכול מסודר (עם לחם) ולעשות ספורט...
אי אפשר!
אפשר רק עם משמעת עצמית, ואין מהר.
אולי תאהב גם את: