תשובה אחת
תשתחררי אפשר להשלים הכל.. רק אם את ממש מתקשה אחר כך אז אולי לא כדי.. אבל אם לא אז תלכי הוא בטח יהיה הכי שמח לראות אותך אחרי הטירונות
באותו הנושא: