17 תשובות
כן:o
לא: (
לא: (
לא. גם שזה שנה אחרונה שלי (לינת)
כן אבל רק כפכפים רגילות כאילו לש של ים הרשו לנו גם את זה אבל ירדו מזה
כן. אבל מי בא עם כפכפים לבית ספר?! (בן)
לא
לא לצערי:/
כן
לא.. אני שונאת את בית הספר שלי! גם יש לנו תלבושת אחידה! dx
גם לכולם יש תלבושת אחידה
אנונימי
אסור אבל כולם מביאים
כן (:
לא
אבל אני בכל זאת באה
אבל אני בכל זאת באה
כן ^^
כןן:)