2 תשובות
על בסיס ההכרות שלי עם רופאי נשים, גיליתי שמשום מה, רופאות נשים הן לא נחמדות בכלל ורופאי נשים הם מכבדים ונחמדים.
הגניקולוגיות שהייתי אצלן התייחסו אליי בהתנשאות וזלזול והגניקולוגים התייחסו בעדינות, ברגישות ובכבוד.
אני קודם כל בנאדם ורק אחרי זה אני אישה ואם הרופאה מחזיקה מעצמה אישה טובה יותר ממני כי היא רופאה "נאורה" ואני "פשוטת עם" אז אני מעדיפה להיות חולה ולא להיות מטופלת אצלה. ואם גניקולוג מכבד אותי כאדם וכאישה אז אני אעדיף להיות ערומה אצלו ולא אצל אישה ש"גם לה יש את מה שיש לי".
בהתחלה חשבתי שזו גניקולוגית נקודתית והתלוננתי על הזלזול שלה. היא בתגובה לכלכה עלי לפני הממונה שבדק את העניין. אחרי זה, גיליתי שגם הגניקולוגית הבאה "עשתה לי טובה" כשהיא טיפלה בי. אז ויתרתי על הגניקולוגיות ה"מלאכיות" ומעכשיו אני רק אצל גניקולוגים מכבדים וטוב שכך - עכשיו יש לי רופא נשים מקצועי וענייני ונחמד.
אנונימית
אנונימית-אני מסכימה איתך לגמרי!
משום מה הרופאים הבנים הרבה יותר עדינים ורגישים.
אני נתקלתי רק פעם אחת במישהי נחמדה זהו.
אין ממה להתבייש תמיד תחשבי שהוא רואה מלא נשים ביום ולא יזכור אותך:)