5 תשובות
שואל השאלה:
אני דווקא דיי מבואס כל החברים שלי שכבר היו בצו1 קיבלו יותר
אני דווקא דיי מבואס כל החברים שלי שכבר היו בצו1 קיבלו יותר
זה ציון בסדר לא רע ולא מעולה זה ממוצע כלפי מעלה כזה
אני על קב"א 56 ודפ"ר 90:p
אני על קב"א 56 ודפ"ר 90:p
אנונימי
כן!
המבחנים האלה היו קשים מאוד איך אפשר בכלל לקבל "ציון" טוב
המבחנים האלה היו קשים מאוד איך אפשר בכלל לקבל "ציון" טוב
אנונימי
זה נחשב גבוה...
נתוני קצונה.
נתוני קצונה.
כן, זה טוב
באותו הנושא: