5 תשובות
שואל השאלה:
אני דווקא דיי מבואס כל החברים שלי שכבר היו בצו1 קיבלו יותר
זה ציון בסדר לא רע ולא מעולה זה ממוצע כלפי מעלה כזה
אני על קב"א 56 ודפ"ר 90:p
אנונימי
כן!
המבחנים האלה היו קשים מאוד איך אפשר בכלל לקבל "ציון" טוב
אנונימי
זה נחשב גבוה...
נתוני קצונה.
כן, זה טוב