4 תשובות
גם אותי זה ממש מבאס.. לראות את כול הזוג החמודים האלה מתנשקים ומצטלמים בפוזות הכי חמודות שיש ואז לחשוב על עצמך "עד מתי אני אהיה רווקה?!"
אנונימיתת
אווף: (
אולי פשוט כי אנחנו עוד לא מצאנו את האחד:)
מזדהה איתך..
אף פעם לא הייתה לי אהבה הדדית,
וכנראה שגם לא תיהיה..