10 תשובות
ערסים לא הולך טוב עם שום דבר.
ערסים
זה
לא
טוב
זה
לא
טוב
כן<3
אנונימי
ערס
לא
לא
ערסים זה אף פעם לא טוב
לא, זה לא אותה מנטליות.
אני לא מבינה איך הם בכלל מסתדרים
אין לי בעיה עם מרוקאים ורוסיות, כל עוד זה לא כולל פרחיות וערסיות.
אני לא מבינה איך הם בכלל מסתדרים
אין לי בעיה עם מרוקאים ורוסיות, כל עוד זה לא כולל פרחיות וערסיות.
מה הקשר המרוקאי הזה? תגידי ערס וזהו מה קשור עדות ינעל העולם... ורוסיות כולם טובות?
כן,
כל הרוסים טובים
*מבט רוסי*
כל הרוסים טובים
*מבט רוסי*
כן, גם הרוסיה ששחטה את הילדים כמו כבשים לא לפני הרבה זמן... יאללה דיי לעוף ולהתלהב בכל עדה יש אנשים חרא
*עפה ומתלהבת*
באותו הנושא: