3 תשובות
כן, אוכל בשפע, אוכל נכון, צורה נכונה של אכילה, 8 ק"ג ב 3חודשים ושומרת על זה כבר שנתיים.
אני הייתי מבעיה הפוכה ממך, ירדתי לתת משקל, נתנו לי ללכת לדניאטיקנית היא נתנה לי תפריט להשמנה בריאה, זה לא עזר פשוט אכלתי רגיל אבל לך אני ממליצה פשוט תאכלי נכון תעשי כושר וזהו (:
! נהנהנהנה :P
היי, שתי שכנות שלי היו בהרצליה אצל דיאטנית מהקופה, אחת ירדה קרוב ל 25 קילו השנייה קרוב ל 18 עכשיו את חייבת עקביות אין ספק שתרדי בגדול.
באותו הנושא: