5 תשובות
איזה סוג של משבר זה?
להיות עם האנשים שאתה אוהב <3 כללי בוא לצט אני אעזור ואקשיב לך בכיף..
אני יכולה לנסות לעזור... בא לפרטי..
שואל השאלה:
זה כבר שבועיים ולא עובר
אנונימי
כלום, מתישהו זה פשוט עובר