4 תשובות
הם מאד קפדנים על השאלות והתשובות פה..
שואל השאלה:
בגלל שעליתי להם על העצבים הם מורידים?:o
בגלל שעליתי להם על העצבים הם מורידים?:o
אני גם לא מבינה את זה.. xd אבל צריך לשים תגים נכונים לשאלה - אם לא - זה יעורר את זעמם של הנאמנים הקדושים, ואז.. הנאמנים יכעסו כל כך - שהם ימחקו את השאלה! רק זה חסר לי.. ילדים בני 11 שסובלים מתסביכי עליונות.. xd
סתם - צריך לשים תגים נכונים כדי שידעו למה מכוונת השאלה, ושיוכלו למצוא אותה בקלות
סתם - צריך לשים תגים נכונים כדי שידעו למה מכוונת השאלה, ושיוכלו למצוא אותה בקלות
כנראה זה אסור. או שעלית לאיזה נאמן על העצבים. תאמיני לי את לא הראשונה שעולה להם על העצבים
באותו הנושא: