5 תשובות
הייתי קוראת לאקס שלי דארלינג, וול אולי בגלל זה הוא האקס שלי:o
מתוק זה בסדר?
פשוש זה מעלה תעצבים
פשוש
אנונימי
"דרלינג".
לא יודעת למה, זה פשוט עולה לי על העצבים.
לא יודעת למה, זה פשוט עולה לי על העצבים.
באותו הנושא: