7 תשובות
את שלמה עם עצמך? את שמחה? כן למה לא?
כן..
לא קשור לזה של שלימה עם עצמי, אני מרגישה שזה לא מכבד, למרות שלא רואים כלום
כן (:
אם רואים תתחתון זה קצת זנותי לדעתי..
אנונימי
לא, עם שורטים
אם את מרגישה שזה לא מכבד אז תורידי
באותו הנושא: