7 תשובות
את שלמה עם עצמך? את שמחה? כן למה לא?
כן..
לא קשור לזה של שלימה עם עצמי, אני מרגישה שזה לא מכבד, למרות שלא רואים כלום
אם רואים תתחתון זה קצת זנותי לדעתי..
אנונימי
לא, עם שורטים
אם את מרגישה שזה לא מכבד אז תורידי
באותו הנושא: