6 תשובות
בעיניי,1.70 ומטה
בוא נגזים ^~_~
אני לא יודע לגבי אחרים אבל כילד גבוה (1.90 כמעט) אז אני חושב שכל מי שמתחת לגובה הזה נמוך
לבנות? לדעתי 1.60 ומטה
לבנים? נראלי 1.70 ומטה
ותאמת שזה תלוי בגיל כי ילד בן 12 נגיד 1.50 יכול להחשב לנמוך אבל יש לו עוד פוטנציאל לגבוה...
לבנים? נראלי 1.70 ומטה
ותאמת שזה תלוי בגיל כי ילד בן 12 נגיד 1.50 יכול להחשב לנמוך אבל יש לו עוד פוטנציאל לגבוה...
בעיניי 1.50 ומטה זה נמוך מאוד
לדעתי 1.60 ומטה