15 תשובות
מדברים עם חברים\חברות, או אוכלים &_^
מסתובבת עם חברים...
חברים
פלא'
מדברת עים חברות
(:
מדברת עים חברות
(:
מסתובבת עם חברות:)
יושבת עם חברים, אוכלת
בפייסבוק בטלפון >.<
אני בחטיבה... אין לי חברים>:
אני בחטיבה... אין לי חברים>:
פלאפון, חברות..
קאנדי קראש...
יש לנו מישהי שתמיד עושה ריקודים בהפסקות אז כל הבנים באים xd
משלימה שעות שינה
מעשנים ^___^
אנונימית
מעשנים
יושבים עם חברים (: ואוכלים
משחקים d:
באותו הנושא: