3 תשובות
הכל בהרגשה.
אם תחליט להכניס לעצמך לראש שאתה מכוער יהיה לך גם ביטחון עצמי מאוד נמוך.
תאהב את עצמך!
אם תחליט להכניס לעצמך לראש שאתה מכוער יהיה לך גם ביטחון עצמי מאוד נמוך.
תאהב את עצמך!
אנונימי
אתה לא.
הכל בראש שלך..
בכל בוקר תיגש למראה ותגיד לעצמך "אני יפה."
ייקח קצת זמן אבל זה יעבוד..:)
הכל בראש שלך..
בכל בוקר תיגש למראה ותגיד לעצמך "אני יפה."
ייקח קצת זמן אבל זה יעבוד..:)
אני 99% אחוז בטוחה שאמרו לך את זה ונעלבת אז אתה שואל... אבל אני ממש בטוחה שאתה לא
אתה צריך להשלים עם איך שאתה.. אין בני אדם מכוערים.. בכל אחד יש יופי משלו...
אתה צריך להשלים עם איך שאתה.. אין בני אדם מכוערים.. בכל אחד יש יופי משלו...
באותו הנושא: