2 תשובות
גם אני בעד אקסטרים, אבל גם אוזניות איכותיות ויקרות נשמע מעולה לפי דעתי:)
אם את בקטע של אקסטרים, אני הייתי שמחה לקבל בנג'י או צניחה או סנפלינג במתנה..