4 תשובות
כן:\
אמג, אני לא לבד!
חשבתי שרק אני היחידה שתמיד חושבת שלילי..
חשבתי שרק אני היחידה שתמיד חושבת שלילי..
כן, אני גם מפחדת שזה שיקרה לאבא או לאח שלי: (
קורה גם לי, וזה בעיקר מתי שאני לא מצליחה להירדם, ואז המחשבות האלה באות אליי:|
באותו הנושא: